Waarover gaat het mindstyle tjidschrift Happinez?
Happinez magazine is een mindstyle magazine voor mensen die interesse hebben in spiritualiteit en een bewust leven. Happinez beschikt tegenwoordig ook over een moderne website waar je cursussen kan volgen en producten kan kopen. Onderstaand artikel geeft meer informatie over Happinez.
Hoe is Happinez ontstaan?
Inez van Oord heeft het magazine bedacht en het eerste nummer stamt uit het jaar 2003. Het was toen al een magazine met een glossy uiterlijk en telt ruim 122 pagina’s. Onderwerpen die toen al aan bod kwamen bestonden uit meditatie, chakra’s, handlezen, geluk en het vinden van een nieuw bestaan met zingeving. Het blad is een succes geworden doordat het een mix is van een goed gevoel en diepgang. Het Happinez tijdschrift is in het jaar 2005 uitgeroepen tot tijdschrift van het jaar.
Eveline Helmink en Happinez
Tegenwoordig is een nieuwe hoofdredacteur aan het roer bij Happinez. Haar naam is Eveline Helmink en ze is tevens auteur van het boek voor Mindere Dagen. Haar boek geeft handvatten en advies voor dagen die minder gaan. Eveline geeft aan dat het wegstoppen van gevoelens niet goed is en het erkennen van gevoelens vind ze een belangrijk punt in het leven. Happinez magazine is een bekend begrip voor de termen leven met betekenis, spiritualiteit en geluk. Het tijdschrift geeft daarnaast advies voor het vinden van innerlijke rust, optimisme, inspiratie en een liefdevol vervullend leven. De website van Happinez biedt tegenwoordig ook cursussen, events en diverse producten aan.
Doelgroep van Happinez
De lezers van het blad delen dezelfde bewuste mindset. Het leven van de lezers bestaat uit een bewust en zinvol leven waarin magie en het ontplooien van jezelf niet ontbreken. Veel lezers van Happinez magazine zijn werkende vrouwelijk lezers die volop in het leven staan. De lezers hechten veel waarde aan een magazine met veel diepgang, schoonheid en een stukje comfort. Ook hecht de lezer veel waarde aan onderzoek en het ontplooien van vraagstukken in het leven. Daarnaast vindt de doelgroep vertrouwen op de eigen intuïtie, leven in het moment, luisteren naar een innerlijke stem en het ontwikkelen van spiritualiteit van grote waarde.